maanantai 28. tammikuuta 2013

Normaali vai eikö?

Joo siis oon tosi 'hyvä' keksimään noit otsikoita! Tässä läksyjä tehdessä raapustelen jotain tänne. Elikkäs... Tänään oli aika normi päivä. Eka tunti äikkää, sitten matikkaa ja loput 2 tuntia kuvista. Mutta kuviksien tilalla oli ryhmätyötä. Piti tehdä traileri. Elokuvan traileri. Mun ryhmä oli aika 'kiva' siis yks/kaks 'häirikköä' tai no toine niistä on ainakin jonkumoine häirikkö. Ja tuli aika vamonenn... Mutta koulun jälkeen kotona nopeesti kävin ja lähettiin tallustelemaan tuonne Taikan luokse. Käytiin matkalla Jr'n grillilä. Ostinpas sieltä pienet ranskalaiset ja syötiin Taikan kanssa puokkiin. Oli ihanan makuista ketsuppia. Tulista mutta ei liian tulista, minun makuun. Matkalla puhuttiin niin Ideaparkista ja tuonne muuttoihin asti. Että sellaisia meidän höpinät. Taikalla sitten mässäiltiin ja datailtiin, pelattiin myös Simssiä. Kuviakin tuli otettua, joten tuonne alaspäin niitä julkaisen. Tänään en taida jaksaa raapustella mitään kauhian pitkää mutta yritän. Jah... Sain matikan kokeesta 8+, oon tosi ylpee ittestäni koska yleensä saan sellasen n. 7-8'n.

                                            ''Hey guys!'' (vaimitenkirjoitetaan.com)
                                       Taikan tekemä pehmis
                                    WE
                                                  Valaistuminen...

                                               Pelataan simssiä...
                                                       ....
                                   Taika repes! Mille??...
                                       ..Tälle!
                                          Tuli jotenkin mieleen Essi!




XOXO Minä 
 

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Sun tili on jääny tähän auki, fail xDD
    Mutta joo, noi sun kuvat on aika hienoja. Ja noi mun ilmeet..mitä?

    VastaaPoista