torstai 7. helmikuuta 2013

Kipeenä oltuna

Elikkäs kipeenä ollaan oltu, maanantaina olin koulussa teki miel vaa sanoa opeille et en jaksa enempää, sillä mulla oli ihan kauhee olo! Sitten tiistaina olin poissa koulusta ja tähän asti sitä sohvan pohjalla ollaan lymytty. Mutta huomenna, perjantaina menen kouluun, vaikka pienoinen nuhanenä olen! Muuta kerrottavaa minulla ei taida olla tästä viikosta tähän mennessä! Mutta joskus viime viikolla, olin Taikan kanssa, eka olit iän sen soitto tunnilla ja sen jälkeen mentiin Hesen kautta meille, ja ruvettiin pelaamaan simssiä. Vähän aikaa pelattiin ja sitten meinasin näyttää tuolle kuvia mitä olin ottanut lähelle tuhat, sitten katsoin sieltä siirrot ynmynm. ja olin sillei et missä ihmeessä ne kaikki kuvat on!!! Ne on kai siis kadonnu jonnekkin, siis niinku siellä oli yks ehkä maailman paras perhe 4ever. Se oli kadonnu pari viikkoa aiemmin, siis se perhe. Mulla oli siitä jäänyt vaan kuvia jäljelle ja nekin oli sitten ilmeisesti kadonnu. Et kivaa!!
Tällä postauksella ei tainnu olla muuta järkee ku vaa se että jotain tänne kirjoitan ja kuulumisia sinne päin suomea.

Ja kunpa tuo kuva näkyisi. Siinäpä gosu lagailee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti